VÄLKOMMEN TILL WEBINAR 24 SEPTEMBER
Effektiv hantering av fakturafrågor
#SIMPLIFYINGBUSINESS
Om webinaret
Jobbar din ekonomiavdelning också i en delad outlook-inkorg? Trillar ärenden mellan stolarna? Vi har lösningen för dig!
I detta webinar kommer vi att presentera en ny produkt som hjälper ekonomiavdelningar att hantera fakturafrågor mer effektivt. Den säkerställer att inga ärenden går förlorade mellan kollegorna, vilket sparar tid och minskar stress.
Vad du kommer att lära dig:
- Hur vår lösning förbättrar effektiviteten på ekonomiavdelningen
- Steg-för-steg demo av lösningen
- Exklusivt erbjudande för att komma igång
Varför delta?
- Öka effektiviteten: Lär dig hur du kan hantera fakturafrågor snabbare och mer effektivt.
- Minska stress: Säkerställ att inga ärenden faller mellan stolarna.
- Exklusivt erbjudande: Få tillgång till ett specialerbjudande endast för deltagare.
Ta möjligheten att förbättra din ekonomiavdelnings arbetsflöde. Anmäl dig till vårt webinar idag!
📆 24 september
🕣 kl 08:30-09:00
🌍 Digitalt
FYLL I DINA UPPGIFTER
Anmäl dig nu
Under webinaret möter du.
Jimmy Högh Pedersen
Nordic VP CRM
Amesto
Jonas Johansson
PRESALE
SUPEROFFICE
Om Jimmy
Jimmy är en framstående ledare med 25 års erfarenhet inom tech branschen. I rollen som Sverigechef och VP Nordic CRM spelar han en avgörande roll i att forma prestationsdriven företagskultur och skapa tillväxt. Med en passion för hållbar företagsutveckling har Jimmy en förmåga att förena innovation och lönsamhet.
Om Jonas
Jonas jobbar som Pre-sales på SuperOffice och har lång och gedigen erfarenhet inom CRM. Jonas hjälper dagligen bolag i Sverige med att optimera sina arbetsprocesser för ökad tillväxt och smartare datadrivna beslut.