SIMPLIFYING BUSINESS
SuperOffice Service.
Effektiv kundhantering som bygger starka, långsiktiga relationer
Den säkra vägen till
Service i världsklass.
Starka kundupplevelser bygger lojalitet, driver tillväxt och återkommande affärer. I dagens snabba digitala värld förväntar sig dina kunder lika snabb och proffsig återkoppling när de kontaktar dig, oavsett tid och dag i veckan. Är du rustad med rätt verktyg för att leverera service i toppklass?
1.
Full kontroll över alla kundärenden
SuperOffice Service ger dig tydliga dashboards och rapporter som visar status på alla inkommande förfrågningar. Säkerställ snabb hantering genom att sätta upp KPI för svarstid och ärendevolym.
2.
Autosvar för ökad kundnöjdhet
Ett automatiskt bekräftelsemail skickas direkt till avsändaren när en förfrågan tas emot. Den enkla åtgärden stärker förtroendet och höjer kundnöjdheten då det skapar trygghet och tydliga förväntningar.
3.
All kommunikation på ett ställe
SuperOffice Service samlar all kundkommunikation och information i ditt CRM. Det ger ditt team full översikt över varje kund. Med tillgång till all relevant data, inklusive historik och pågående aktiviteter, kan du leverera mer personliga och relevanta svar, och förbättra kundupplevelsen.
Hur fungerar SuperOffice Service?
SuperOffice Service är mer än bara ett verktyg – det är din pålitliga partner när du vill skapa hållbara kundrelationer och leverera service i toppklass. Systemet automatiserar repetitiva uppgifter och säkerställer att inga ärenden lämnas obesvarade.
Genom att ta emot, samla in och följa upp förfrågningar från flera kanaler som e-post, telefon, chatt och webbformulär, ger SuperOffice dig full kontroll i varje steg. Alla förfrågningar får automatiskt ett unikt referensnummer och en plats i ett kösystem. Numret spårar sedan all kommunikation relaterade till förfrågan.
En snabb titt på instrumentpanelen ger dig en omedelbar överblick över status för förfrågningar och ärenden i kön. Med smart AI-stöd identifieras och prioriteras ärenden även automatiskt, så att du kan fokusera på att skapa nöjda kunder.
SuperOffice analyserar automatiskt historisk data och visar dig exakt hur förfrågningar har utvecklats över tiden och hur serviceteamet har presterat. Säg hejdå till borttappade ärenden och välkommen till en smidig och effektiv kundservice-upplevelse!
Populära funktioner i
SuperOffice Service
Ärendehantering
Automatisk eskalering och prioritering
Delad CRM-databas
Kunskapsdatabas
Kundcenter
Servicehantering i mobilen
Webbformulär
Chatt i realtid
Servicedashboard
Servicerapporter
Anpassningar – makron,
användardefinierade fält, plugin-API:er
Appintegrationer
Zapierintegrationer
Enkelt för ditt team – tryggt för kunderna.
SuperOffice Service förenklar inte bara arbetsprocesserna för dina team – det gör också livet enklare för era kunder och webbplatsbesökare. Genom att använda en smidig kundportal kan dina kunder när som helst själva logga in och få tillgång till all information de behöver direkt i CRM-systemet.
Detta innebär snabbare lösningar, bättre insyn och en smidigare och tryggare upplevelse för kunden. Samtidigt frigörs mer tid för ditt supportteam att kunna fokusera på mer komplexa ärenden. Win-Win för alla!
Gick från stress till kontroll med SuperOffice Service
"Systemet har förändrat allt"
– Det här har förändrat allt kring hur vi kommunicerar med kunder, hur snabbt vi kan svara, och den totala överblick vi nu har. Så som vi jobbar idag förstår vi knappt hur vi lyckades utföra vårt arbete tidigare. Nu för tiden hinner vi med allt utan stress och lämnar aldrig ett mail ohanterat vid dagens slut.
Karolina Carheden Fürst,
Bokningschef Strömma Turism & Sjöfart AB
superoffice förenklar processerna
En CRM-lösning för hela företaget.
SuperOffice Sales
SuperOffice Marketing
Simpifying business
Varför välja Amesto som din partner?
Amesto gör mer än att leverera systemlösningar – vi hjälper dig att skapa långsiktig förändring. Som certifierad partner till SuperOffice stödjer vi dig hela vägen från implementering till löpande service. Med erfarna konsulter inom IT, projektledning och rådgivning, skräddarsyr vi lösningar som matchar just dina behov.
Genom ett nära samarbete erbjuder vi även utbildning och rådgivning för att säkerställa att du får ut maximalt av dina CRM-verktyg, oavsett om ditt fokus är försäljning, marknadsföring eller kundservice.
VILL DU VETA MER OM SUPEROFFICE SERVICE?
Boka ett kostnadsfritt möte med våra experter!