Hantera inte bara ditt lager – optimera det.
Varje försenad leverans kostar, inte bara pengar, utan förtroende hos dina kunder. Har du inte rätt produkter på lagret vid rätt tillfälle riskerar du att förlora dina kunder till en konkurrent.
Sökwebbplats:
Varje försenad leverans kostar, inte bara pengar, utan förtroende hos dina kunder. Har du inte rätt produkter på lagret vid rätt tillfälle riskerar du att förlora dina kunder till en konkurrent.
CRM är en disciplin som ständigt utvecklas, men fokus ligger alltid på dina kundprocesser. Hur man får nya leads och hur man säljer till dem. För många stannar det här, men CRM är mer än så. Efter många år i branschen är min erfarenhet att styrkan...
Vi har alla hört att molnet är bra och att det är rätt väg att gå, men varför? Det ska jag försöka svara på i detta blogginlägg.
Sitter du med många manuella processer och får lägga mycket av din tid på så kallat stansjobb?Med en marknad som konstant utvecklas och där förändringar sker snabbt, krävs flexibilitet och tillgänglighet av din verksamhets företagslösningar. Många...
Väl fungerande logistik är viktigt för verksamheten. Brister i logistikflödet kan få stora konsekvenser och resultera i missnöjda kunder som inte får de varor eller tjänster de förväntar sig. I värsta fall kan detta påverka jobben i ditt företag....
Flertalet distribuerande företag upplever marknadens allt större efterfrågan på valmöjligheter. En efterfrågan som leder till att du som företag behöver öka ditt utbud av produkter för att kunna bemöta dina kunders önskningar och förväntningar. I...
Vi tror att det ger värde att tillfredsställa ett behov, men det är inte alltid sant. Behov är ofta kopplade till ökad kontroll, och fokus kommer automatiskt att ligga på hur du kan öka kontrollen. En rapport i sig själv kommer inte att ge dig något...
Jag deltog nyligen i ett webbseminarium där en av föreläsarna kom med ett ganska starkt påstående. Föreläsaren i fråga, ansåg att man i stället för att mäta kundnöjdheten direkt riktat till kunden, snarare borde rikta sig till den som förvaltar...
För några år sedan var kvalitet i kundbemötande en topprioritet. Idag ses det som en självklarhet. Betyder det att kvalitet inte längre är viktigt? Absolut inte, men idag räcker det inte att som företag sträva efter att ge dina kunder en bra...